5. sestanka Erasmus+
krožka, v soboto, 16.1.2016, 9.00-20.00, v sejni sobi v hotelu Balnea v Dolenjskih Toplicah.
PRISOTNI:
Mentorici:
Marta Strmec, Alexandra Kočevar
Dijaki:
Laura Starešinič, Aleksander Vukovič, Ida Perušič, Ana Štajdohar, Nika Strmec,
Ana Vukšinič, Marko Kerep, Katarina Hudelja, Nina Mikunović, Marko Bahor, Tilen
Pintarič,Ivan Mitevski
ODSOTNI:
Anja Kozjan, Iztok Pezdirc
DNEVNI RED
1. 9.15 – 11.00
Uvod (dnevni
red, zapisnik, slikanje, film, članek)
Pregled tem
Delo v skupinah (zbiranje idej)
2.
11.00
– 11.30 MALICA
3. 11.30 – 13.00
Delo v skupinah (anketiranje, načrt za
izvedbo, zunanji partnerji)
4.
13.00
– 14.00 KOSILO
5. 14.00 – 15.30
Predstavitev
dela v skupinah(+predlogi)
Časovna
razporeditev projektov
6.
15.30
- 15.45 Odmor
7. 15.45
- 17.00
Zapis
projektov v dokument (Google Drive)
Krožek sta
vodili mentorici Marta Strmec in Alexandra Kočevar.
K
točki 1: zbiranje idej
Naredili smo uvod in se nato razdelili v
skupine katere so delale na določenih temah, ki so nam jih dodelile mentorice.
Nato smo zbirali ideje primerne za to temo in se o njih pogovorili.
K
točki 3: zapisovanje idej
Mentorici sta nam pomagali še dokončno zbrati ideje, ki smo
jih nato zapisali v dokumente.
K
točki 5,7: predstavitev idej
Ko smo ideje končno zapisali smo jih predstavili
še drugim skupinam. Vsako temo smo še posebej obravnavali in poskušali dodati
izboljšave. Ideje, ki smo jih izbrali na določene teme so:
- Social action-Med projektnim tednom v oktobru bi se skupina dijakov zbrala z namenom preživeti dopoldan v družbi upokojencev in različnih učencev. Za učence bi priredili plesno delavnico, upokojencem bi brali ali pa z njimi igrali družabne igre. Dijake bi k sodelovanju pritegnili s stojnico na informativnih dnevih. Letos bi kot začetni projekt obiskali OŠ Milke Šobar-Nataše
- European languages lab- Ustvarili bi video vodič v katerem bi predstavili tri občine v Beli krajini
- Healthy life project -napitke in sadje bi ponudili dijakom na informativnem dnevu v plastičnih lončkih, ustvarili bi še knjižice receptov smutijev, ki bi jim koristile pri domači pripravi.
K tocki 8: razno
Pri
vsaki temi smo se še pogovorili komu bi dejanja služila in pomagala.
Dogovorili
smo se, katere sponzorje bomo povprašali za denar.
Za dodatne informacije pri
točkah 5,7,8 poglejte na google drive pod ,,dokumenti,,
Sestanek je bil
zaključen ob 17.00.
Naslednji sestanek bo v četrtek, 21.1. 2016.
Zapisal:
Ivan Mitevski
Ni komentarjev:
Objavite komentar