sobota, 16. januar 2016

Zapisnik 5. sestanka



5. sestanka Erasmus+ krožka, v soboto, 16.1.2016, 9.00-20.00, v sejni sobi v hotelu Balnea v Dolenjskih Toplicah.


PRISOTNI:
Mentorici: Marta Strmec, Alexandra Kočevar
Dijaki: Laura Starešinič, Aleksander Vukovič, Ida Perušič, Ana Štajdohar, Nika Strmec, Ana Vukšinič, Marko Kerep, Katarina Hudelja, Nina Mikunović, Marko Bahor, Tilen Pintarič,Ivan Mitevski


ODSOTNI:
Anja Kozjan, Iztok Pezdirc

DNEVNI RED

1.     9.15 – 11.00
Uvod (dnevni red, zapisnik, slikanje, film, članek)
Pregled tem
 Delo v skupinah (zbiranje idej) 
2.     11.00 – 11.30 MALICA
3.     11.30 – 13.00
 Delo v skupinah (anketiranje, načrt za izvedbo, zunanji partnerji)
4.     13.00 – 14.00 KOSILO
5.     14.00 – 15.30
Predstavitev dela v skupinah(+predlogi)
Časovna razporeditev projektov
6.     15.30 -  15.45 Odmor
7.     15.45  - 17.00
Zapis projektov v dokument (Google Drive)


Krožek sta vodili mentorici Marta Strmec in Alexandra Kočevar.



K točki 1: zbiranje idej

Naredili smo uvod in se nato razdelili v skupine katere so delale na določenih temah, ki so nam jih dodelile mentorice. Nato smo zbirali ideje primerne za to temo in se o njih pogovorili.


K točki 3: zapisovanje idej

Mentorici sta  nam pomagali še dokončno zbrati ideje, ki smo jih nato zapisali v dokumente.

K točki 5,7: predstavitev idej

Ko smo ideje končno zapisali smo jih predstavili še drugim skupinam. Vsako temo smo še posebej obravnavali in poskušali dodati izboljšave. Ideje, ki smo jih izbrali na določene teme so:

  • Social action-Med projektnim tednom v oktobru bi se skupina dijakov zbrala z namenom preživeti dopoldan v družbi upokojencev in različnih učencev.  Za učence bi priredili plesno delavnico, upokojencem bi brali ali pa z njimi igrali družabne igre. Dijake bi k sodelovanju pritegnili s stojnico na informativnih dnevih. Letos bi kot začetni projekt obiskali OŠ Milke Šobar-Nataše

  • European languages lab- Ustvarili bi video vodič v katerem bi predstavili tri občine v Beli krajini

  • Healthy life project -napitke in sadje bi ponudili dijakom na informativnem dnevu v plastičnih lončkih, ustvarili bi še knjižice receptov smutijev, ki bi jim koristile pri domači pripravi.

  •  
K tocki 8: razno

Pri vsaki temi smo se še pogovorili komu bi dejanja služila in pomagala.
Dogovorili smo se, katere sponzorje bomo povprašali za denar.


Za dodatne informacije pri točkah 5,7,8 poglejte na google drive pod ,,dokumenti,,

Sestanek je bil zaključen ob 17.00.

 Naslednji sestanek bo v četrtek, 21.1. 2016.

Zapisal:                                                                                                       
Ivan Mitevski

Ni komentarjev:

Objavite komentar